Vad håller jag på med?



Oj hej!
Ja jag lever faktiskt, fast numera som 23åring. Har gått under jorden ett par dagar känns det som, men det är enbart för att jag varit för upptagen med mitt riktiga liv...

Tisdagen firades med att frysa ihjäl på "Återbruket" på morgonen, sen lunch på Moon, då vi nästan lyckades återfå värmen. PÅ eftermiddagen blev det Ölrepubliken med Pontus och sen kom Razzan och Frolle och mötte upp oss och vi drog vidare till Brewhouse. I had the time of my life på konserten, hade glömt av hur bra livemusik får mig att må. 

Resten av veckan har bestått av CHARM-förberedelser, CHARM står för Chalmers arbetsmarknadsmässa. Som kommer gå av stapeln 7-8 Februari. Vi håller på med förberedelser, mattläggning av hela kårhuset och idag trillade det första av utställarnas gods in också. Arbetsdagarna är långa och det var längesedan jag behövde gå upp vid fem på morgonen, glömt hur jobbigt det är,  men det är ett väldigt trevligt gäng människor och arbetet är inte alls så tråkigt som man kan tro. Så det är värt det ändå. 

Imorgon bär det av till Chalmers igen, mattläggning och seminarium står på schemat, sjukt stimulerande fredagsunderhållning! Tur att man har kvällen att se fram emot ändå. (=


OCH FÖRRESTEN! JAG KLARADE MIN TENTA I ARKITEKTURHISTORIA!
Känns så himla skönt att slippa gå och oroa sig mer över resultatet.

Nu ska jag stupa i säng tänkte jag! 

HEPPÅRE!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0