världens äckligaste bakverk!

Oh Götene-land, how I have missed you!
Inget går upp emot lukten av gris och gamla volvos utan ljuddämpare!

Känner mig obligatorisk tvungen att fira prinsessans födelsedag idag, det har varit ett jäkla rabalder via alla medier och ett jäkla tjat om den där förbannade prinsesstårtan som tydligen är slut i hela landet " TÅRT SKANDAL KAOS CHOCK!" som min vän Vanilla antagligen skulle beskriva det ( Journaliststudenter du vet, slänger sig med så fina ord). F.Ö är prinsesstårta den mest vedervärdiga kreation som någonsin skapats, det är bara socker och grädde och socker, i vanliga fall skulle jag inte ha något emot  socker-fett-socker-kombon, men det är FÖR sött till och med för ett sockermongo, och sen slänga på ett lager av illgrön marsipan på det, ja det är ju rent av hädelse!

Nej jag firar födelsedagen som man bör göra, med en Öl och massa plugg! 

SKÅL!



Kommentarer
Postat av: Vanilla

TÅRTCHOCKEN: Estella äter upp svenska folkets tårtor

Konditorn Britt von Pajblom: "Jag ska döda den där jävla ungen"

2012-03-01 @ 15:33:27
URL: http://absolutvanilla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0