helg of awesomeness

VARNING! A WALL OF TEXT APPEARS!


Jag har haft en skitbra helg! 
I fredags var vi på Kellys och körde AW, (trots att jag inte har nåt W), jag investerade sju kronor i Aksel och Grodjakten, det genererade i slutändan en vinst på typ 600%. Kom hem ganska tidigt och däckade i sängen full och trött.

I Lördags inledde jag mitt maraton av födelesdagsfirande med att ha lite folk hemma, det var helt fantastiskt roligt och jag är så glad att jag har så fina vänner. Vi drack, tjötade, lyssnade på musik och spelade Tekken 6, Oskar kom från Oslo, Jörgen kom från Falkenberg, och ett helg gäng kom från Skövde. Jag fick fina presenter med samma tema "Döskallar" :D.

Söndagen började med att alla festdeltagare vaknade upp hyfsat bakfulla, vi tittade på hysteriska barnprogram på tv och sen pallrade vi oss iväg till affären för att köpa frukost, mer döda än levande. Frukosten bestod av en festmåltid med rostat bröd, Nutella, mjöl och kaffe. Sen kände sig eftersläntarna redo att bege sig hem mot Skövde-land igen. 

På eftermiddagen, precis när Jörgen gav sig iväg hemåt så dök mamma och pappa upp och det var dags för födelsedagsfirande del två. Niclas mamma och pappa kom också, vi bjöd på kaffe och tårta (finns hopp om mina hemmafru skillz trots allt). Jag fick massa fina arkitektböcker och en SYMASKIN! en madderfakking symaskin! fattar ni hur många vuxenpoäng det är i att äga en symaskin eller? Jag var också imponerad att jag, efter att typ inte ha rört en symaskin på tio år, fortfarande kommer ihåg hur man trär tråden!  Så jag testkörde den allt en liten runda igår, nu återstår bara att komma på ett litet fint namn till den, typ Herbert? Sven?

Efter ett par timmar begav sig iallafall festdeltagare dag nr.2 hem. 

Och sen är det idag, Måndag, festfirardag nr.3. Eftersom jag inte kommer vara hemma såmycket imorgon så blev jag firad av Niclas idag (= han gjorde jättegod soppa och gav mig fina presenter, bl.a Portal 2 (!!11one).

Nu sitter jag här framför datorn, tar det lugnt och laddar inför morgondagen. Imorgon brakar det loss på riktigt!
D-day, eller rättare sagt B-day, den ska firas med studiebesök på Återbruket, mattläggnings-introduktion till CHARM och sen ÖL och ASKING ALEXANDRIA på Brew House!

Bra start på veckan än så länge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0