Idag har jag köpt hälsokost

Idag har jag handlat hälsokost!
Blev så inspirerad av folket i Nordstan som hade nån gemensam hälso-hets på G.
Det var träningsföretag, hälsokost, bantingsfolk etc.
Så jag vandrade raka vägen till Systemet och köpte Öl och Kahlua, sen gick jag till ICA och kom hem med en burk Nutella, och den här spännande nyheten till vänster!  Jag praktiskt taget slet upp kakpaketet omedelbart efter att jag klivit innanför tröskeln hemma ( kan ju bero på sockerdippen efter att jag bara ätit två bananer och ett päron f.ö. idag...). Ballerinakakorna fick iaf godkänt, en sisådär 7.5/10 skulle jag nog ge dem.

För vem mår inte bra av öl, choklad och nougat?! måste ju vara hälsokost :D
Jag har även köpt hårfärg i hopp om att få håret ännu rödare (det är inte alltid lika rött och fint i verkligheten som det är i min magiska webcam). Ni kan ju slänga iväg en bön om att jag inte bleker av hela håret :D







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0