JAG VANN!

Oh! glömde säga att den där julkortstävlingen som jag deltog i precis innan jul, den vann jag :D
Igår dök vinsten upp i brevlådan, det var ett paket som bestod av Need for speed : the Run till PS3 och BF3 till PC.
Tillbringade kvällen igår med att börja spela mitt livs första riktiga racingspel (om man räknar bort Mario-Kart).
Måste säga att jag definitvt ALDRIG bör överväga en karriär inom Racing iallafall...
mitt motto "fullt ös medvetslös" funkar inte riktigt i dessa sammanhang...
men jag är jättebra på att köra rakt fram!

Är det någon som har en PC och är sugen på BF3 btw?
Har en MAC så kan inte spela och det är inte värt ansträngningen att få spelet att funka på den.
Ni kan ju meddela mig, känner jag mig snäll så kan jag skänka bort det till behövande^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0