Med en enkel tulipan MY ASS...



Niclas kommer hem med femtio tulpaner, inte fem, inte tio, utan motherfakking FEMTIO.
Det borde ju inte vara något att gnälla om om det inte vore för att inte ens min största vas (som jag köpte enbart för att ta hand om förra lasten blommor) räcker till :C

Men men, dagen I-landsproblem kanske? Det är ju väldigt kul att få blommor, det är bara mindre kul att sköta om dom. Jag har definitivt inte ärvt min mors gröna fingrar iallafall... hoppas tulpanerna överlever helgen iaf.

Och HÅRET btw, det är blekt först och sen färgat rött två ggr, jag tvivlar på att det går att knöka i mer färgpigment i hårstråna nu... på webcam ser det iofs alltid rött ut så ni läsare som sällan ser mig i verkligheten kanske kommer ha svårt att jämföra resultatet... 

Vi kanske borde ses oftare helt enkelt?

Peace

Kommentarer
Postat av: William

Ses oftare JA! :)

2012-01-26 @ 20:36:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0