NYSTART! ny header och skolstart

JAG VEEEEET att jag skrev att jag inte skulle ändra på bloggen på ett tag, men jag tyckte att bilderna behövde uppdateras lite nu när jag bytt hårfärg. De tre bilderna representerar tre olika delar av vad som är jag, ehm typ.
"Arkitekten"
"Kreativa Nörden"
"Materialisten"

Det enda "jaget" som saknas skulle i såfall vara "gamern" får se om jag orkar komplettera^^

Sen har jag återgått till lite mer vitt, lite mer clean design, får se hur lång tid det tar innan jag tröttnar den här gången^^

Idag har skolan startat igen! Känner mig mer positiv mot skolan nu när jag fick komma tillbaka efter lovet och det verkar som om det kommer bli en intressant och lärande läsperiod. På fredag ska vi påbörja bygget av en Friggebod i skala 1:1 :D kommer bli hur kul som helst, inser ibland att jag är ganska bortskämd med alla roliga saker vi faktiskt gör i skolan. Tycker bara att det är lite segt att vara i skolan 9-16, mån-fre. det blir lite som ett heltidsjobb ;)


ÖÖÖÖÖH! 
Förresten, gillar ni den nya designen eller var det bättre med den gamla? (=

Kommentarer
Postat av: pimpXprincess

I like it :)

2012-01-16 @ 20:56:35
URL: http://pimpxprincess.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0