post-tentamisk-stress?



Känner ni igen den där känslan av totalt apati?  MAn känner liksom inte för att göra nåt annat än att stirra in i väggen, och inte ens det känns lockande längre. Det är ungefär det stadiet jag befinner mig i nu, post-tentamisk-stress kanske? Fast iofs hade jag samma problem innan tentan igår också, om jag bara hade tillbringat lika mycket tid med att läsa boken som jag stirrat på den hade jag nog klarat det galant, nu vet jag inte alls hur det går.

Men helt plötsligt behöver jag inte stirra på den där boken längre, jag är fri att göra vad jag vill i ett par dagar, och vad vill jag göra då? ABSOLUT INGENTING, och inte ens det känns tillfredställande. Tror inte jag är van vid att slappna av, sover kasst på nätterna , hostar fortfarande, trött som ett as jämt , allmänt apatisk liksom, ser inte fram emot terminsstarten på Måndag, ser inte fram emot något alls :S

Oj vilket muntert inlägg det blev...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0