Minnen från 2011 del II


Del två av året har bestått av mycket skola, men när man minns tillbaka finns de där fina guldkornen som man kommer komma ihåg hela livet. Det började med rivstart på Chalmers med tre(?) veckors nollning.

Någonstans i Spetember bestämde jag mig för att det var dags för gaddning nr.3


Jag flyttade in hos Niclas och tog mer eller mindre över brutalt^^ till det bättre då







Åkte till Köpenhamn med Niclas, ett av årets bästa och finaste minnen, vi bodde på Bella Sky Hotell, vi åt dyrt på "the balcony" sittandes bredvid aqua, vi upplevde fantastisk arkitektur och jag fick mina första Louboutins inköpta Vädret var helt underbart, vi satt i solen i kortärmat och drack öl i mitten av Oktober.





Jag har överlevt ett helt halvår och många övningar på Chalmers, och även om det stundtals har både varit jobbigt och svårt, speciellt när man kämpar med andra problem också, så har jag både utvecklat mig själv och lärt känna Göteborg och nya fina människor på köpet.




image description




Jag har varit i England och hälsat på min kära Sara. Jag upplevde allt från min första flygresa till min första tripp till London. Vi var i Cambridge och åkte "Punting boats", vi spenderade helgen i London, shoppade, turistade,promenerade och firade thanksgiving med sjuka mängder god mat och trevliga människor. Jag har lekt med barn (?!) och köpt med mig en årsförbrukning av "Skittles" hem.





Vi har haft en "inflyttningsfest" i lägenheten, det dracks en del och det spelades en herrans massa tekken och soul calibur IV.

Spontangaddade mig i December och påbörjade även operation röd hårfärg.



Undrar vad detta året kommer innehålla för spännande historier?






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0