minnen från 2011 del 1



Firade min födelsedag med en helg i Uppsala med kära vänner potatischips, kladdkaka och en skvätt absinth. Dansade skiten ur dem på People/Kalas på fredagskvällen och på Lördagen gick vi till Saluhallen, blev raggad på av en tjej.^^



I mars kom Jörgen och hälsade på i Niclas dåvarande lägenhet i "Skrapan". Lennie och Kim passade på att dyka upp också, under kvällen tappade vi bort varandra ganska många gånger men när vi vaknade på Söndag morgon så hade alla hittat tillbaka till lägenheten iaf. (:



Valborg firades i Uppsala , ett par dagar med fint väder, grill, vin i en park och lördagskväll på Saluhallen. Där vi även sprang på gamla bekantskaper i form av Linus och Danne.



Någonstans där på våren hade jag även den roligaste taco/vin-kväll jag någonsin haft. Hos fina Fia i Skövde (:



Var på High Chaparall med arbetskamrater, en rolig kväll med massa dans och hoppande i vattenpölar



Tillbringade inledningen av Juni på siestafestivalen i Hässleholm, under världens värmebölja med de finaste brudarna. Det var ett par episka dagar i bikini med massa bra musik, vin och dans. Louise och Emelie följde med mig på August Burns Red och jag följde med dem på Rebecca & Fiona och Håkan Hellström.





Grillade i Björkullasand med Niclas, Sara, Emelie, Funny och Rebecka efter att ha kommit hem från Siesta, tog även årets första dopp.



Världens mest episka midsommarfest ägde rum hemma i Andrine-land.
Peeps från halva landet anslöt sig för att skapa den mest minnesvärda festen från 2011.
Gropgrävande, dans och nya bekantskaper 





Åkte till Borlänge på P&L, Dansade till Deadmau5 (!!!), drack massa vin, Skaffade mig en röd keps, träffade Kapten Röd, fick mina skor signerade, hämtade lillkusin på sjukhus i Falun, käkade min första langos, förstörde min kamera och min iPhone. Good times.







Bratkväll i Kungälv/Gbg. För min del blev det bara i Kungälv pga av allt bubbel jag varken vaskade eller traskade utan drack upp istället.





Hultsfred med Skägget, söp bort en fluga, Dansade till Prodigy i ösregn, samlade burkar, fick pantamera underkläder.





Hunnit med att jobba en del mellan alla dessa roliga minnen.
Men det har också skapat fina minnen när man har roliga arbetskamrater.



Vet inte hur många timmar jag och den här lille mannen la ner på Bubble blast II i somras :D



Sen kom jag in på Aritektur på Chalmers och livet fick hastight en förändring.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0