HEMMA från SRF


Jag och Prekkan, fett pepp på HEAT.



Just nu är jag hemma och mellanlandar från Sweden Rock, det har varit en sjukt rolig vecka med många roliga minnen. Jag har varit och sett på band jag aldrig någonsin trodde jag skulle vilja se, jag har träffat människor jag kommer komma ihåg resten av livet, Jag har hängt med Jackson och Prekkan, jag har druckit bärs på en husvagns-takterass, jag har solat i bikini och jag har fryst så in i helvete, jag har fått skatteåterbäring och firade med att köpa ett lock öl. På torsdag morgon bär det av till Hultsfred, men innan det beger jag mig ikväll hemåt mot Götene-land för att fira student och träffa päronen.

Kommentarer
Postat av: Julia

Hejsan, sjukt fin blogg.

Anmäl dig gärna till veckans blogg på min blogg.

Allt du behöver göra är att säga att du är med.

Lycka till! Direkt länk:

http://lullzz.blogg.se/2012/june/veckans-azum-4.html

2012-06-13 @ 15:20:21
URL: http://lullzz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0