Siesta fiesta



Jag har landat hemma igen efter en halv vecka i Hässleholm. Tiden har gått asfort och jag vet inte om jag någonsin haft trevligare på en festival, även om vädret har varit fett manodepressivt har vi ändå haft ett bra humör. Jag har träffat mycket trevligt folk och dansat hela nätterna. För tillfället sitter jag hemma, nyduschad och trött, och tittar på alla roliga bilder från festivalen, bilder som dock inte kommer hamna varken här eller på bloggen pga önskemål från medresenärer.

Nu skall jag återhämta mig i någon dag och sen bär det av till Sölvesborg!

Och ja, det är glitter jag har under ögonen på bilden, jag har fått berättat för mig att jag hela sista kvällen hävdade att jag var en vampyr och presenterade mig själv som Edward...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0