En dag vid röda sten i bilder

Har haft en ofattbart vårig eftermiddag vid Röda Sten med Rasmus och Sarah.
There's nothing like architectstudents när de sätter igång med att studera byggnader.
Anledningen till att vi var just där, förutom att det var en asball plats, är för att vi i vårat senaste projekt i skolan skall projektera en ateljébostad vid platsen.

Det var en fantastiskt solig eftermiddag att bara sitta och glassa i solen, som jag även insåg på min promenad genom staden hem att resten av göteborgs invånare också tyckte. 

Kände mig lite mobbad som glömt mina solbrillor hemma, som tur var hade rasmus ett extra par i väskan som passade min eminenta schtekar-stil utmärkt!













såhär ser Älvsborgsbron ut underifrån

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0