En tanke...

Alltså, om jag hatar alla människor, oavsett etnicitet, hårfärg, utsprung, matvanor eller vad de har för skor etc.

Är jag rasist då?

Med detta vill jag ha sagt att min tilltro till den mänskliga rasen just nu ligger och skrapar nere vid fotknölarna. Och den ökade inte direkt med att de äckliga sakerna (människorna) snodde min plånbok i fredags. Jag fattar inte vad man har för liv när man gör så, hur fattig kan man vara liksom? HAR NI INTE FÅTT NÅN UPPFOSTRAN?! VAR ÄR ERA FÖRÄLDRAR?! ANTAGLIGEN HAR DE "GLÖMT" KVAR ER NÅGONSTANS OCH ALDRIG LETAT EFTER ER SEN DESS! DET ÄR IALLAFALL VAD JAG SKULLE GÖRA OM JAG FICK BARN SOM ER! !

Seriöst, jag hade kunnat ge dem de trehundra spännen jag hade i kontanter om jag bara fick behålla resten D:
Plånboken hade jag dessutom fått i julklapp av min syster för ett par år sedan, och den var en såndär pryl som jag var så nöjd med att jag inte kände nåt behov av att byta/förnya, vilket ( för er som inte känner mig såväl) är hyfsat sällsynt.

FAAAAAAAAAAAAAAAAACK!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0