Aaaaaaaaaaaaaaaaarg!

Så. Jävla. Trött.


Varning för svordomar.

Kids, dont read this at home.


Så jävla less på att ALLT ska jobba emot mig hela jävla tiden just nu! Imorses hann jag inte ens dricka kaffe på grund av att jag sprang runt och letade efter mina festivalbiljetter som på något jävla vänster upphört att existera! Jag har inget jävla busskort pga av att de stänger av den där helvetes jävla skit Bohusbron på nätterna, vilket resulterade dessutom i att Niclas inte kunde ta sig hem inatt utan han var fast i Kungälv. Jag har sovit som en madderfakking kratta, bussen (som jag nu dessutom måste pröjsa för) var sen och nu sitter vi fast i en helvetes jävla bilkö, OCH JAG ÄR SÅÅÅ JÄVLA IRRITERAD JUST NUU!

Kan det vara kaffeabstinens?

Vad är det här för jävla karma? Va?!va?!va?!

Jag måste gjort nåt jäävligt dumt i ett annat liv...


Bla,bla, Jävla, jävla, jävla, bla


GLARRRRRGH!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0