Kärlek vid första öronkastet!


Alltså, när jag läste titeln var jag väldigt skeptisk till att någon skulle kunna göra en cover på den här låten och faktiskt göra den bra. När man sedan ser den här ganska intetsägande 18åringen sitta och introducera sig själv och låten är jag fortfarande inte övertygad om att det här kommer sluta så bra... BOY WAS I WRONG! Det här är helt fantastiskt, mina öron är redan beroende, hans röst är SICK! Jag vet att de flesta av er inte brukar orka klicka er in och ta er tid att lyssna på youtube-klipp som man länkar, men det här mina kära vänner, och fiender, det är absolut värt tiden!

SÅ LYSSNA FÖR GUDS SKULL!  Garanterar att det gör er dag lite bättre.

Den som INTE tycker det här är het fantastiskt kan ju gärna meddela mig i kommentarsfältet nedan?!



Kommentarer
Postat av: Rasmus

Grymt bra! väldigt bluesig :P vem trodde det skulle funka :P

2012-05-17 @ 15:39:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0