Kvällens planer och svar på kommentar

Kvällen kommer tillbringas på Sticky i dessa skor och en jäklans massa bling!
På gårdagens inlägg så var det någon som skrev att jag skulle göra alla inlägg kommenterbara, vilket är skumt tycker jag, deta har nämligen påpekats förut och då brukar jag se till att det går att kommentera, men blogg.se's-mobil app är ju kanske inte den bästa app som konstruerats direkt, den buggar hyfsat ofta, och med att den buggar menar jag då inte att den dansar direkt. 

Och förresten, jag har fått låna andra Sockermongots longboard, eftersom han bara slår sig så lånade han gärna ut den :D målet är att lära mig åka så jag kan glida runt i sommar, om någon i närheten är bra på longboard så får ni gärna komma och hälsa på mig! jag kan bjud på kaffe?

Peace! 



Kommentarer
Postat av: Sara

give the iron snöggo!

2012-05-11 @ 19:27:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0