Mitt gubb-jag?

Det står en gubbe på busshållplatsen. Han är iklädd mörka jeans och brunaktig tweedkavaj, han ser lite ut som jultomtens lika tjocka men mindre skäggige bror. Inte en helt ovanlig syn kanske, men han står även med ett leopardparaply i näven och en grafiskt mönstrad ryggsäck på ryggen från "Vans-off the wall". För en kort sekund slår det mig, "det här skulle kunna vara jag om jag vore man och 40 år äldre" ivrig över att jag upptäckt en potentiell version av mig från en annan dimension synar jag honom upp och ner, men fastnar vid fötterna, besviken, där är beviset på att det här inte är mitt gubb-jag från framtiden; JAG SKULLE ALDRIG HA SÅ FULA SKOR!


Kommentarer
Postat av: pimpXprincess

Hahahaha!

2012-05-17 @ 12:45:26
URL: http://pimpxprincess.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0