mitt nya sommarjobb.





Efter en hel förmiddag i solen har jag nu beslutat att extraknäcka som stoppljus i sommar, nu behöver jag bara färga håret grönt så har jag mitt på det torra sen. Min mage har idag uppnåt en helt omänsklig nyans av röd/rosa, om ni tycker mitt hår är skrikigt? HA! säger jag bara! Jag känner mig redan mer sönderbränd än vad jag gjorde på Siesta förra året, och nu är det fortfarande en halv vecka kvar tills dess, hur skall det här sluta? 

Men om man följer väderleksrapporterna som jag, och uppdaterar sig minst en gång i kvarten så ser det inte ut somo om jag kommer behöva oroa mig för så mycket sol på siesta iår, snarare så att jag funderar på om jag inte bör införskaffa mig ett par nya gummistövlar istället...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0