NÄ JA Ä INT' BITTER





Alltså, jag är så jävla bitter över livet just nu att folk nog mår bäst av att undvika mig ett tag framöver.
På lördag var det meningen att jag skulle åka till Berlin med de bästa brudarna från arkitektur. Men de senaste dagarna har jag insett att mina pengar inte räcker till för att ta mig hem och leva i Berlin en helg. Plus att jag i fredags fick en faktura för läkarbesök som jag gjorde i typ mars... Detta innebär att jag denna veckan lagt ner 850 kronor på den svenska vården, ska man se det positivt så är jag ju snart uppe i frikorts-summor, men om man som jag, alltid ser allt negativt, så var det där nästan hela min flygbiljett hem från Berlin. Jag vet att jag kanske inte borde gnälla så mycket för att jag var i New York nyligen, MEN NU GNÄLLER JAG! OKEJ?!

Just nu känns det som om någon jobbar fett hårt på att sabba allt i mitt liv.

Tur att jag har mitt lilla Diablo-mongo hemma iaf.

Kommentarer
Postat av: Elin

Detta gör ju mitt liv lika suuuuurt!!! :/

2012-05-20 @ 12:59:12
Postat av: Anneli

Anmäl dig i Veckans Blogg!:D

Jag lottar ut 5 nya vinnare på Söndag!

Vinnarna kommer synas i alla inlägg jag gör i en hel vecka!:)

http://anneliih.blogg.se/2012/may/veckans-blogg-2.html#comment

2012-05-20 @ 13:07:06
URL: http://anneliih.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0