Rita och motionera

Öhm ja, vet att bilden är lite sne.

Början på kludd framför tvn iaf (:

Jag har sett över 20 avsnitt av pokemon nu iallafall! Men oroa er icke! Denna soffpotatis har även varit ute och sprungit! Ja, ni läste rätt, SPRUNGIT! Jag fick en "jag-är-alldeles-för-fet-för-att-visa-mig-i-bikini-i-sommar-knäpp" igår efter att ha ätit en halv skål popcorn så jag gav mig ut för att röra på fläsket. Och jag blev positivt överraskad av hur långt jag orkade springa så jag gav mig ut på en runda idag med! Just nu ligger jag på vardagsrumsgolvet och eftersvettas som en gris. Tur att inte Niclas är hemma ännu :D

 


Kommentarer
Postat av: MOLLY BERGSTRÖM - uppsala

Önskar dig en fortsatt najs lördag!

kraam :D

2012-05-19 @ 18:39:08
URL: http://mooollys.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0