Snowwhite and the Huntsman, klassisk saga i ny mörkare tappning

Eftersom jag älskar sagor så kan jag inte låta bli att bli förtjust i sådana här filmer :D 
När jag var i New York med Fia så var vi och såg Mirror, Mirror med Julia Roberts bl.a.
Jag tror att den här filmen kommer vara en gnutta mörkare än den vi såg, men jag hoppas den är minst lika bra :D
Även om jag inte är så vidare förtjust i Kristen Stewart så är ju fantastiska Chris "Thor" Hemsworth med och äckligt snygga Charlize Theron spelar "the evil queen". Kan ju inte bli annat än bra? :D

Den har Biopremiär den 8 Juni, Såatteee VEM VILL FÖLJA MED MIG OCH SE DEN PÅ BIO?







Förhandsboka / köp biljett till Snowwhite and the Huntsman nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0