Vad jag gjort ikväll?

Ända sedan jag var liten har jag alltid varit avundsjuk på alla mina vänner med glasögon. Jag antar att gräset alltid är grönare på andra sidan? Det kanske är därför jag införskaffar mig minst tre par nya solbrillor varje år? Upptäckte idag att på loveyewears hemsida har de ett program som gör att man kan se hur man se ut i olika modeller och även från olika vinklar. Om ni är lika lättroade som jag rekommenderar jag absolut att gå in och prova ni med :D

Köp dina glasögon eller solglasögon på Sveriges moderiktigaste glasögonsajt! Just nu 10% rabatt för detlillasockermongot.blogg.ses besökare när du använder rabattkoden loveallglasses.

Hitta just dina glasögon eller solglasögon på Loveyewear!



Man laddar liksom upp bilder och sen får man välja glasögon fritt, huuur kul som helst såhär på kvällskvisten :D

Kan dock inte se vad jag skulle passa bäst i?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0