Det mest effektiva uppvaknandet i världshistorien

Imorses, kl6.14, upplevde jag det mest BRUTALA uppvaknadet jag någonsin varit med om. Vaknar av världens brak och hjärtat håller på att hoppa upp ur halsen på mig. Det låter ungefär som att halva lägenheten rasat ihop och min första tanke var att den arma klena gipsväggen gett vika för min hylla och trillat ner, vält tvn och att den gått i tusen bitar. Jag tänder lampan och undersöker skadorna. Det visar sig att hyllan sitter kvar och tvn är hel , MEN glasskivan på min byrå har mystiskt gått i en miljon bitar (skulle seriöst uppskatta det till närmare en miljon). Glassplitter i HELA lägenheten (förutom badrummet,dörren var stängd) och några bitar har till och med satt sig fast i väggen O.O eftersom hjärtat fortfarande slog i 200 när jag försökte somna om så var det lika bra att gå upp o ta tag i röran, så kl 6.30 imorses var jag uppe o dammsög hela min lägenhet :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0