Onsdagsnörderier



Var klar ganska tidigt i skolan idag så jag bestämde mig för att ta en runda på stan.
Gick och dreglade lite över Jeffrey Campbell-skor på Raglady fortsatte sedan vidare till NK och trånade efter McQ-accessoarer och stickade tröjor från Sonia Rykiel. Sedan köpte jag nya träningskläder i mer student-pris-klass på hm (börjar bli lite varmt att träna i mjukisbyxor). Svängde även förbi Games Workshop och hälsade på Gustav, han var lika glad som vanligt, så nu har jag spelat min första runda i Warhammer ever!
Jag tyckte det var ganska rörigt, mycket regler att hålla koll på, men i hur många andra spel får du använda 30 tärningar samtidigt? :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0