operation: look good naked



En sådan här tråkigt uppdatering om vad jag gör i mitt liv:

*går i skolan hela dagarna
*gymmar på eftermiddagarna
*chillaxar på kvällarna

Men mer om de här tråkiga uppdateringarna om hur duktig man är på gymmet, idag har jag för FÖRSTA GÅNGEN i mitt liv sprungit på en sådant där springband! Jag har alltid tyckt att de ser sjukt farliga ut och har varit fullt övertygad om att jag skulle ramla och slå ihjäl mig om jag försökte mig på det, alternativt att jag inte skulle lista ut hur man stannar och få springa mig själv till döds... Men det var faktiskt inte så illa som jag trodde, och det kändes som mer effektiv träning än på en crosstrainer, men jag vet inte vilket som är bäst egentligen?

Nu ska jag hoppa in i duschen och sen ska jag fortsätta på min teckning om jag orkar (=

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0