plötsligt händer det



Det är Tisdag och jag är pepp efter en bra dag i skolan, äntligen fått våra ritsalsgrupper och flyttat in i salarna (yay!).

Efter skolan gjorde jag någonting jag inte gjort på över ett och ett halvt år... Jag gick till gymmet...
Ja jag vet, jag vet, det är sjukt tråkigt med alla personer som bloggar/statusuppdaterar/twittrar om att de varit på gymmet. MEN NU ÄR DET MIN TUR ATT FÅ GE ANDRA LITE DÅLIGT SAMVETE OKEJ!?
Egentligen är jag mer utav en powerwalkande person, men nu när man är ute på marknaden igen så är det väl dags att påbörja operation "snygg-naken". Ähum ja, det gick iallafall bra, jag överlevde, körde "gangnam style" på repeat under hela passet, dock vågade jag inte brista ut i den tillhörande koreanska knäppdansen för jag tror att Elin skulle vägra gymma med mig i fortsättningen och då skulle jag bli lat och hamna på soffan och bli tjockare ist för snyggare. :D

Kommentarer
Postat av: SÖREN

with that cute face you dont need to look good naked C:

2012-09-04 @ 20:40:08
Postat av: Prekk

Fasen vilken snygg soffa.

Svar: sjukt fet!
Andrine Johansson

2012-09-05 @ 01:21:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0