Söndagstankar

Sitter på tåget hem till Göteborg igen, börjar bli standard att fly staden på helgerna. Ett dygn har gått och jag är fortfarande nöjd med håret, får dock en smärre chock varje gång jag ser mig själv i spegeln dock för jag har inte vant mig ännu. Idag hittade jag även mitt i allt flyttpackande mitt svarta löshår, så nu adderade jag ännu en färg i mixen :D

Påtal om flyttpackande har jag lite ångest över hur mycket grejer jag äger och hur lite av de som faktiskt är nödvändiga att ha om man skall överleva själv. Jag saknar både kaffebryggare, mikro, stekpanna, bestick och dammsugare för att nämna några. Däremot har jag 80 par skor, ca 30 par solglasögon och typ 15 jackor och böcker fördelade i tre flyttlådor.

Har jag någonsin nämt att jag har en grej för fina saker?

https://cdn1.cdnme.se/cdn/8-1/2157766/images/2012/pic_505f43c1e087c33ec483d50e.jpg" class="image">


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0