too much



Investerade i ett nytt mobilskal idag, too much of extra allt, precis som sockermongot vill ha det (:


Välkommen tillbaka till verkligheten bör jag kanske säga till mig själv också.
Idag började skolan igen och jag är tillbaka i Göteborg, sover för tillfället på Prekkans soffa.
Vi hade "inflyttningsfest" på Rockbaren igår, och vilken fest det blev! Jag mådde inte prima imorses när klockan ringde och det är faktiskt min första och troligtvis sista (eller?) föreläsning jag varit på bakfull.

Tog även tag i mitt liv och följde med Elin efter skolan för att skaffa gymkort, sen gick jag och köpte skor, SÅ NU JÄVLAR SKA HÄR BRÄNNAS FLÄSK!

Efter det träffade jag den nyinflyttade Göteborgaren fröken Elmlund i stan över en kopp kaffe och lite fönstershopping och nu ligger jag utslagen på soffan som kommer vara mitt hem månaden ut. 

För er som inte är så uppdaterade med mitt liv har jag iallafall fått tag i en lägenhet men får inte tillträde förrän den 1 Oktober så det är soffsurfandet som gäller till dess, tur att man har så fina vänner (=

Bloggen har inte blivit så uppdaterad på sistone för jag har mest varit upptagen med att flänga runt till olika städer, eller så har jag varit full, eller båda delarna. Men ska iaf försöka styra upp det hela lite nu när vardagsrutinerna börjar komma tillbaka. 

Nu är det iallafall jag som har en dejt med mitt ritblock, nya tuschpennor och Kapten Amerika! 

Peace out!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0