Ett litet hipsterdilemma

OKEJ! För er som inte vet så går "Way Out West" a.k.a "WOW" a.k.a.  "Sveriges största hipster-festival" av stapeln nästa vecka. Detta innebär att Göteborg kommer invaderas av glasögonbärande, vintagefyndande, mustaschbärande ironiska hipsters från hela landet. 

Jag förbereder mig nu mentalt för denna upplevelse och har dessutom rotat igenom min skokartong med solglasögon efter min "brillor med fönsterglas"-samling. 

Nu står jag dock inför ett stort dilemma:

Vilken modell kommer göra att jag passar bäst/mest in på festivalen näsa vecka?

Följande alternativ finns att välja mellan:


1) mysbrillor alla gubben i "Up"

kanske bör jag köra på hela outfiten och matcha med fluga, hängslen och hela konkarrongen?
en näve ballonger kanske?


asbra film förövrigt <3



2) "The Günther"

Lite Günther är ju aldrig fel! kanske en "Teenie-weenie-string-bikini" till det?
 




3) "standard-hipster-rayban-wayfarer-kopia"

Because eeeverybody love a hipster?
Matchat med valfritt plagg från Myrorna eller Emmaus
 

4) "Nörd a lá Taylor Swift?"

Why cant you seeeeeeeeeeeee! you belong with meeeeeeee!

Jag menar, Hur fel kan det gå! Taylor Swift är ju snygg iallafall?
Undrar var jag lagt min gamla "Vi har slutat 9:an"-t-shirt...

folk kommer direkt veta att jag är trubbel.

 


 
Röstningen avslutas onsdag nästa vecka.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0