KOFFEIIN

Som jag skrev förra veckan tillbringar jag fortfarande mesta av min tid på gymmet eller med plugg. Jag är mitt uppe i att skriva mina första hemtentor någonsin och detta kräver obscena mängder kaffe. Fredrik bor även hos mig denna veckan, fast ärligt talat ser jag inte mycket av honom eftersom han jobbat mellan typ 7-22 varenda dag. Han håller på och bygger massa grejer i Slottskogen inför Way out west som går av stapeln imorgon.

En sidoeffekt av allt hans hårda slit är att mitt kylskåp har fått en ny gäst. De sedvanliga stammisarna bacon, melon, keso och öl slåss nu om utrymme 22 stycken av de här små stackarna. Oji är någon ny form av energidryck som består av gröna kaffe bönor och massa frukt. Vad jag har fattat det som kommer den lanseras under festivalen. Vanligtvis dricker jag inte saker med massa socker i pga min Sockermongo-diagnos, den här Oji-grejen innehåller dock inget tillsatt socker så den är ju bättre än typ cola, men eftersom frukt också innehåller socker så blir det massa socker ändå (ja ni fattar). Men nu har jag vaknat med lågt blodsocker två dagar i rad och då passar det perfekt med den här socker/koffein-bomben till frukost. Så nu har jag ökat min koffeindos ytterligare!



HYYYYYYYYYYYYPER!

 


 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0