Tidig måndagsprokrastinering

Istället för att sätta mig framför datorn och skriva klart min tre sidor långa diskussion om hur s.k. "Chick lit" ställer sig till feminism bestämde jag att det var en mycket bättre idé att följa min 27-åriga fullvuxna pojkvän till jobbet. Jag menar, det finns mycket som kan hända på den 25 minuters promenad som skiljer mig och slottskogen åt. Han kunde ju ha blivit våldtagen, kidnappad rånmördad eller ännu värre, någon kunde tagit hans lunchpengar. Och då hade jag behövt ha det på mitt samvete för att jag inte följt honom. Och det vill jag ju inte. Så därför gick jag med honom till Slottis. Slottskogen sjuder av aktivitet för tillfället, det byggs för fullt inför way out west så jag passade på att ströga runt lite på området medans jag fortfarande kan. På vägen hem så hälsade jag på mina polare :


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0