Appropå att vara kreativ...

Appropå att vara kreativ o hålla på med att skapa saker hela dagarna (håller på o sliter mitt hår över mina facebook-vänner just nu) så har min fantastiska makalösa Fredrik och hans band  
What tomorrow brings släppt sitt första riktiga album! Äntligen kan jag få min pojkväns fritid tillbaka, synd bara att jag inte har någon själv med alla kalenderluckor, julklappar, portfolios och skolarbeten som skall produceras. Idag kom det iallafall ut på Spotify, vissa som har halva inne på gitaristen har ju redan lyssnat på det i över en månad, kan alla låttexter o sådana där andra viktiga saker som ingår i flickvänsrollen.

Men det här inlägget skriver jag helt frivilligt utan flickvänsplikter, känner jag honom rätt så tycker han antagligen att det är en smula pinsamt dessutom.

Men men, NU är det er tur att gå in o lyssna! (:
Själv påstår han att de spelar dansbands-metal, fast jag tror att den riktiga termen nog skulle vara mer åt schlager-metal hållet.
Jag brukar mobba honom ibland och jämföra dom med Takida, fast bättre...


 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0