GOD JUL! lucka nummer 24

HOHOHO!
Så... Nu är vi här! lucka nummer 24!
Det har varit ett fantastiskt roligt projekt det här även om jag har svurit ganska mycket över det på sådana där dagar då man känner att tiden inte räcker till. Ibland kände jag att jag tagit mig vatten över huvudet så jag är sjukt stolt när jag presenterar den sista luckan, stolt över att jag lyckats slutfölja det här. Jag önskar att jag hade kunnat måla av er allihop men det har jag varken tid eller ork till tyvärr nu när kandidaten närmar sig till våren och det är nästan 500 av mina facebook vänner kvar att måla av. Men men, några av er kanske dyker upp nån gång i framtiden om jag finner mig själv med alldeles för mycket fritid i mina händer. (:

Imorgon tänkte jag istället lägga upp sånt jag gjort i julklapp till folk och lite andra projekt jag sysslat med den senaste månaden (:


Nu har jag tillbringat julaftionsmorgonen med att måla av den här donnan till den sista luckan i kalendern.
Jag har märkt att det de senaste dagarna lyckats bli nån hajp över vem som skulle vara i lucka nummer 24. Jag vill bara påpeka att det här fortfarande inte är nån topplista över facebook-vänner utan jag satte mig ner och valde slumpmässigt ut ca 30 bilder (scrollade i min vänner lista och valde den jag tittade på först när jag öppnade ögonen) och sen valde jag fritt av dem. 

När det kom till vem som skulle få vilken siffra har det varit lite olika bud, antingen att bilden skulle passa ihop med ramen, att jag ville presentera en variation av olika stilar, eller att jag bara inte hade nån annan bild producerad just den dagen. MEN, det finns en anledning till att Beatrice Mårtensson fick bli lucka nummer 24, inte bara för att hon råkar ha en rödvit huvudbonad som jag finner ytterst passande såhär i de mörkaste juletider, utan också för att om det inte vore för henne så hade jag inte haft det bästa som hänt mig det här året, nämligen Fredrik Strandquist. Så tack Bea <3

OCH GOD JUL TILL ER ALLA!


(Sen hade jag gärna lagt ner lite mer tid på den här bilden om det inte vore så att jag ska iväg och fira jul om en timme, och man ska inte stressa vid jul, har jag hört)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0