lucka nummer 21


Möt Joel Hansson.
När vi lärde känna varandra bodde han i en halvinrökt etta med chewbacca vid Wavrinskys plats, det var på den tiden då jag inte ens visste vad Wavrinskys var, men som inbiten kollektivtrafikant har man lärt sig de flesta hållplatser vid det här laget... Iallafall, tillbaka till Joel.
Joel är en grym människa som jag delar många intressen med exempelvis; Bra musik, tvspel, rita, tatueringar, onödiga youtube-klipp och bacon.  Det här en av de anledningar till varför vi kommer så bra överens och har hållt kontakten i snart fem år. Nuförtiden jobbar han som bartender på Sticky Fingers och huserar på några få men välvalda kvadrat ett stenkast från avenyn.

Vi träffades senast igår, på Sticky dessutom, då vi delade några öl efter att han gått av sitt skift. Eller ja delade och delade, om man definierar dela som i att han betalade och jag drack så stämmer det väl iallafall. Joel fixade även in mig på Adepts spelning (fattig student och det är julklappsmånad, bankkontot är ganska tomt) och meddelade mig då att jag var tvungen att måla honom till min kalender som tack. Vad han inte visste var att han redan var en av de utvalda, men en icke producerad sådan, för den här profilbilden är förjävlig! Jag menar inte att det är nåt fel på innehållet, snarare tvärtom, men den har fruktansvärt dålig upplösning så jag kände att det var svårt att göra honom den rättvisa han förtjänar. Sååå jag är inte supernöjd direkt, har dessutom varit ganska bakfull idag tack vare nämd man Joel (men även Matthias) så han får skylla sig själv (eller på Matthias). Men, jag tänker att om han för för sig att byta till en profilbild med lite bättre upplösning nån gång finns det en chans att jag ger mig på Joel igen.

 
 
 
 





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0