Lucka nummer arton!


I dagens lucka finner vi en ung herre vid namn Daniel Krabbe.
Denna mustaschprydda man och jag har gått i samma klass i 2.5 år nu. I ettan försökte jag gifta bort honom till en pappfigur på en sittning men sedan dess har jag gett upp det där med att försöka leka matchmaker.
Krabbe är en oerhört snäll och rolig kille med ett stort intresse för manga och hans fina mustasch väcker mångas uppmärksamhet. När vi i somras besökte Rom var vi båda publikdragare (rosa hår är ganska poppis runt medelhavet)  och fick ställa upp på en del kort med turister.

Det finaste jag fått av Krabbe är ett signerat exemplar av Justin Biebers skiva som jag erhöll i födelsedagspresent för snart ett år sedan, den är signerad av Krabbe då, inte Bieber.

 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0