lucka nummer åtta

Lucka nummer åtta innehåller ingen mindre än min kära Herr Gonzo a.k.a Lennie Andersson.
Och nej Lennie är inte en kyckling i vanliga fall, så vitt jag vet, isåfall har han glömt att berätta det för mig under de åtta år vi känt varandra. Jag och Lennie träffades för första gången på gymnasiet där vi plågade oss igenom natur i samma klass under tre år. Han är en av de finaste, snällaste och mest omtänksamma människor jag känner, även om han låtsas annat ibland.

Lennie är och har alltid även varit min grävmästare och gropansvarig på midsommar ända sedan 2010. Han är ett stort fan av lakrits, Jolt-cola och Zelda och är den mesta (bästa?) tv-spelsmänniska jag känner! I min telefon heter han inte Lennie, Gonzo, herr kyckling eller nåt annat liknande utan står listad som Ash Ketchum, och ni som kan eran pokemon-historia förstår då kanske genast vad det handlar om, den här mannen kan sina pokemon! Om du skulle springa runt i högt gräs och springa på en Oddish, då är Lennie den första som skulle kunna ge dig rådet att plocka fram din charizard och bränna skiten ur den lilla rädisan!

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0