lucka nummer nitton


HALLÅÅÅÅÅ DÄR ALLA KALENDER-FÖLJARE!
Nu börjar det sakta men säkert närma sig slutet (:

I dagens lucka finner vi ytterligare en av de där männen som antagligen ligger på minus-sidan hos min mamma, nämligen Walle Big-W Wallman. Herr Walle är upphovsmakaren till min senaste riktiga tatuering (de jag gjort på mig själv på tatueringsmåndagarna räknas inte). Det är tack vare honom som jag har två fina/snygga/grymma pippifåglar på min kropp! Jag vet inte så mycket om Walle förutom att han är grym på att rita, har bra musiksmak och om jag minns rätt så har han "bara" tatuerat i 2 år nu (?). Ni hittar honom numera hos Painted Pirate tattoo.



 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0