lucka nummer sex



Lucka nummer sex och en hedersplats i den rosa ramen fick Johan Nuls Bonde.
Jag träffade Bonde på en festivalbuss ner till Hässleholm sommaren 2012. Jag blev hans festivalbuss-padawan och han blev min jedi-master. Vi upptäckte ganska fort att vi hade mer gemensamt än de gula t-tröjorna vi bar. Jag hade nämligen hittat ett till sockermongo! Bonde bor i Karlskoga och är en Nasumälskande smyghipster med en förkärlek för Power tools. Han är även en brutal tält-DJ och (stolt?) ägare till en av de fyra nyan-cat halsdukarna som finns i världen. 

 
 

Kommentarer
Postat av: Nora - skönhet, foto, vardag

Kul med en julkalender!

2013-12-09 @ 18:44:57
URL: http://noralofveen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0