Lucka nummer sjutton


Happy tuesday everybody!
I dagens lucka finner vi en skaraborgsk skönhet vid namn Emma Öberg.
Emmas andra hälft består av den tv-spels och fotbollsälskande Kapten Kim Wiking (kaptensbiten är viktigt har jag hört). Wiking jobbar på det fördömda ostlager där jag körde truck en gång i tiden och det var via honom jag träffade Emma för många år sen. Emma är en såndär människa som jag inte känner jätteväl, men varje gång jag springer på henne så kan jag inte undvika att smittas av hennes glada humör och energi. Och jag är vanligtvis en människa som flyr i vild panik bland positiva och glada människor så då förstår ni att det är något speciellt här. Jag har dock alltid så länge jag känt henne småhatat henne lite sådär i smyg, sådär som alla tjejer gör (fast alla inte erkänner) för att hon är så jäkla snygg, vacker OCH trevlig!



(här är ytterligare en av de där "jag-har-inte-mina-riktiga-pennor"-porträtten)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0