lucka nummer tio


Lucka nummer tio (herregud har jag 14 stycken kvar?!)

Johan Ba Andersson; ena halvan i världens snyggaste och trevligaste syskonduo.
Jag träffade Johan för första gången på Skara busstation förra året.
Det var en solig sommarmorgon och jag satt och väntade på festivalbussen när han så coolt släntrade fram, tillsammans reseledade vi en buss full med kids till Peace & Love i Borlänge. Det var en fin festival där han och hans syster räddade min iphone från att försvinna förevigt i en mosh. Mr Ba är även nog en enda människan jag slagit (så vitt jag vet?) det här minns jag inte riktigt själv dock, utan fick det återberättat för mig dagen efter. Anledningen till att jag inte minns stavas T-E-Q-U-I-L-A, en hel flaska dessutom, och anledningen till att jag slog honom är också ganska luddig, tydligen var jag sur på honom för att han böjde sig ner och knöt skosnörena under Neros spelning(?)(även under denna spelningen som jag tappade/dansade bort min telefon)
Tack o lov är ändå Johan en såndär fin och storsint människa som inte hatar mig för det idag, men jag har då aldrig sett honom knyta skorna fler gånger i min närhet.

Sen vill jag även tillägga att det tar MYCKET längre tid att måla en Hawaii-skjorta än vad man tror så jag fuskade lite med tidsbegränsingen här.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0