lucka nummer tjugofyr... HAHA nä skojabah! lucka nummer tolv


Dagens lucka kommer lite sent pga mycket andra aktiviteter och alldeles för lite energi, men men.
Bättre sent än aldrig eller hur? 
VI har nu kommit halvvägs igenom kalendern och fotoväggen börjar ta sig (:

I lucka nummer tolv finner vi en gammal (fast ganska ung) klasskamrat  till mig vi namn Rasmus Johansson. Trots att vi delar detta exotiska efternamn är vi faktiskt inte släkt (helt sjuukt jag vet!). Jag träffade Rasmus när jag började på Chalmers för 2.5 år sedan, men sedan ett år tillbaka snart flyttade han tillbaka till Junsele så då har jag inte fått se så mycket av pojken och han är väldigt saknad. Finns få personer som det är så roligt att snacka killar och gå ut och dansa med! Och ingen som varit sådant stort stöd som han var förra året när jag satt och grät över isoleringstjocklekar och reglar i skolan.

Rasmus även skulle bli världens bästa hemmafru! Han älskar julen så det här är hans time of the year om man säger så. Han är grym på att laga mat och att pyssla. Just nu runt Lucia saknar jag honom extra mycket då han två år i rad skämt bort mig och övriga klasskamrater med ett berg med julgodis, tänk dig sju sorters kakor alá din gamla mormors födelsedagsfirande, fast i julgodis-form så förstår ni på ett ungefär vad jag snackar om. 

Nu räknar jag ner dagarna tills Rasmus kommer tillbaka till Göteborg! Inte då för att plugga arkitektur med mig igen utan nu ska han bli pilot istället. Hans tygpåse och wine-cooler är i tryggt förvar hemma hos mig tills dess (:




 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0