Bra dag

Det har varit en lång och fin dag! Efter morgonkaffet begav jag mig till
Chalmers för att plocka upp mitt insulin som jag och mitt guldfiskminne lyckats lämna där igår. Passade samtidigt på att dra en runda CHARM - Chalmers Arbetsmarknads Dagar, inte då för att försöka sätta mig in Sveriges arbetsmarknad och sälja in mig hos företagen, för de har ungefär lika stort intresse av mig som jag har av vem som kommer att vinna "Farmen" i år. Nä, som andraårs student på arkitektur har man inte så mycket att hämta på denna mässan, förutom GRATISgrejer då! Jag lämnade mässan nöjd och belåte med; en matlåda, två usb-minnen, två "sporks", ett presenkort på 100kr på Ica o 50kr på cdon.com, en vattenflaska och x antal pennor :D

Efter det bar det av till Elin, där vi jobbade med vårt projekt, jag välte katter och flummade runt med "funktionsblommor".

Sen direkt till gymmet för att svettas som en gris framför det eminenta programmet "Reptiljägarna" där jag fick se en gigantisk orm svälja en alligator hel (han MÅSTE ju haft ont i magen efter det?)

Väl hemma blev jag positivt överraskad över att min nya, fräscha, totalt ascoola klocka ( #yolo #swag )dykt upp i brevlådan.

OCH som om detta inte vore nog fick jag ett sms från Niclas där han kom med beskedet att mitt Zelda beslutat sig för att äntligen dyka upp igen! :D det har varit borta sen jag flyttade och tydligen har Link legat o chillat under soffan hela tiden.

Nu kan jag inte berätta mer om min dag för det är redan en wall-of-text på G här, men ja, puss på er!


Kommentarer
Postat av: William

Nya headern är ju fantastisk. Mässor är förövrigt bra ställe för gratissaker. :)

2013-02-07 @ 01:16:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0