En snabb illustration över sockermongots zumba-dansande

Eftersom jag haft problem med att somna om nätterna har jag idag bytt approach till att försöka trötta ut mig själv så mycket som möjligt.

Därför, kl 21.15, kollade jag att dörren var låst, drog jag ner alla persiennerna och ställde mig framför tvn och dansade lite zumba i all min ensamhet.

Jag vet att jag skrivit det tidigare nån gång men jag är verkligen glad att ingen ser mig ibland (en av fördelarna med att bo själv). I mitt huvud tror jag att jag är Shakira , but boy; "these hips do lie" , jag tror att sanningen är mer närmare en ko på hal is än en het latinobrutta när jag står och skakar rumpa framför tvn.

Men nån vacker dag kanske jag nailar alla stegen! :D

Eftersom jag inte var så sugen på att ta kort på mig själv svettig, dansandes i hellokitty-shorts och sportbehå, men ändå önskar att ni kunde varit med och delat alla goda skratt jag fått den senaste timmen, så följer här en snabb illustration av hur det kan se ut :



Kommentarer
Postat av: Anonym

:)

2013-02-08 @ 09:25:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0