Maaaagiska fantastiska Biffy Clyro



I Lördags var jag på Trädgårn och kikade på Biffy Clyro med Fredrik, David, Patrik och ytterligare en hel hög med falkenbergare. Det var en magisk kväll! och inte bara då för att herrarna dök upp vid min dörr med ett ton sallad och halloumi, och inte heller pga av min och Davids Yolo-grogg (den kommer antagligen aldrig bli någon hit bland en större publik) utan för att det här bandet bjöd på en magisk spelning, de är sjukt duktiga, sjukt synkade och sjukt skjortlösa. Och den ena låten blir bara bättre än den andra. True magic <3

Alltså jag filmade lite (ganska mycket) men kan ju inte direkt påstå att min kassa iphone 4 kamera gör det här bandet rättvisa... men jag hoppas ändå ni förstår hur bra det här är!

klippet nedanför är från låten Stingin' belle -  där de har en fet instrumental bit, och det var den jag filmade, och ni som aldrig har hört talas om Biffy innan och väljer att kolla på klippet, have patience, det blir bra, jag lovar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0