Sticky onsdag

Igårkväll begav jag mig under våldsamma protester från min hjärna till Sticky med Sarah för att kolla på Linus när han lirade med sitt band Amber.A, kroppen var helt slut efter tre dagars intensivt gymmande+skola. Well well, linus o hans band var iallafall med i en musiktävling som heter Emergenza, det var en salig blandning av band som tävlade, totalt åtta stycken. Vissa var väl bättre än andra är det mest diplomatiska svar jag kan ge. ^^ Amber.A kom iallafall tvåa och gick vidare i tävlingen (: Prekkan tittade även han förbi Sticky o drack en öl eller två innan gäspningarna tog över och det var dags att dra hem. Jag hade min tyskskjorta på mig, som jag blir allt mer och mer förtjust i för varje dag, bästa plagget när man känner sig fet som ett hus också ^^


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0