Usch, blä och lite woo!

Idag har varit en sjukt kass dag, jag har mått askonstigt och haft en huvudvärk konstant som inte velat släppa taget, inte kunnat fokusera i skolan och nu har jag sovit hela eftermiddagen men känner mig fortfarande inte bättre /:

Jag fick iallafall ett paket på posten som muntrade upp mig lite (: en pärlplatta från pärlplatte-kungen himself Martin Hagegård ! Motivet är en kombo av favoritfärger och favoritspel till nes. Nu ska jag bara hitta en fin plats på väggen till den. Jag känner mig grymt bortskämd för jag får så mycket fina grejer av folk som de gjort själva, är det någon slags competition med min morsa som triggar det här beteendet undrar jag? :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0