Bråvalla

Igår jag hem från Bråvalla, sjukt trött o sliten efter en att ha halkat runt i leran på fin festival med någorlunda manodepressivt väder.
Tur att man hade awesome sällskap under hela tiden som kompenserade även de allra värsta regnskurarna (:

Jag har ändå lyckats hinna med allt det där jag ville göra på festivalen:
- ätit langos ( även om jag inte minns alla måltider )
- druckit varm&kall (bland annat)
- fått se band jag länge velat bocka av på min lista, som ghost, skitarg och rival sons
- röjt skiten ur spelningar som inflames, rammstein och parkway drive
- sjungit o dansat tills jag knappt haft nån röst kvar, som till greenday, danko jones, all time low,paramore och royal republic
- skakat rumpa, skuttat runt o dansat loss till avicci och 2manydjs
- upptäckt en ny favorit, Lindsey Stirling
- hängt med massa underbara människor


Bråvalla får i betyg:

4/5 brödrostar

Kan definitivt tänka mig att återvända!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0