Shoes to match my hair

Just nu är jag hemma i Göteborg och försöker styra upp mitt liv. Jag har haft en helt fantastisk sommar hittills men det har även inneburit att jag kanske inte ägnat lika mycket tid åt de sommarkurser jag bestämt mig för att att läsa som jag kanske borde gjort. Så just nu tillbringar jag all min tid framför datorn eller med näsan i nån hysteriskt pretentiös lärobok kedjedrickandes kaffe, detta varvas med lätt prokrastinering som att polera alla åttio par skor eller sortera CD-skivor i färgordning i sann Feng Shui-anda. Enda gången jag kommer ut på dagen är när jag bestämmer mig för att gå till gymmet o träna lite.


Men men, jag har iallafall nya skor som matchar håret :D





 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0