En dag med männen i mitt liv




Pappa är i staden! Så nu har jag mat för en halv armé i kylskåp,skafferi och frys ^^


Dagen har spenderats med mina två kantarellplockande skogsmullar (pappa och Fredrik) på Universeum, eftersom jag själv redan varit där en gång med skolan så har jag inte varit ytterst motiverad att slåss med  barnfamiljer för att titta på fiskar o apor en gång till. Men när man får önskan från två olika håll så säger man ju inte nej, man slår samman dessa skogstokar så man åtminstone slipper betala inträde två ggr :D 


Sen måste jag ju erkänna att det faktiskt är ganska kul när man väl är där, bara man kunde ta bort alla barn, och vuxna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0